Thursday, March 18, 2010

PANTAI BATU BURUK,TRENGGANU

Pantai Batu Buruk yang terkenal di Trengganu, dengan hamparan pasirnya yang panjang hanya mampu di nikmati oleh mata tapi jangan sekali-kali beranikan diri untuk bercanda di dalam airnya... Kalau tengok ke pasirnya... memang halus. Tapi bila melihatkan ombaknya.... kena fikir 10 kali... kalau berani mati, mandi la...Ala.... ajalkan di tangan Tuhan..


Adik n abang yang sejak nampak air laut asyik mintak nak mandi... memang tak makan nasihat betul.....tapi bila di usik nanti hilang dalam laut sebab kena gigit dengan Jaws.... percaya plak..terus cancel mandi.... nak main pasir aja...hehe...asyik kena tipu aja...






Babah plak tak leh jumpa bilik hotel..... asyik nak mengendeng aja..... hehe, buang tebiat betul orang lelaki ni kalau dah umur lepas angka 40 ni....layan ajalah....zazzzzzzzzzzzzzz.


Kesian baby, banyak sangat berendam n telan air kolam semalam... terus meleleh hingus..... kalau tak jaga betul -betul, mahu diserang Asma plak... tak bagi mandi pun dia memberontak... kalau biarkan , macam ni la jadinya..



Bergambar kenangan sebelum check-out dari BATU BURUK BEACH RESORT.... pantainya cuma di belakang bilik penginapan...muka mama cemberot sebab sakit perut... surat khabar kat tangan tu pun yang disonglap dari bilik lain.... habissssss? orang lain dah curi suratkhabar dari pintu bilik kami....minta ganti dari kaunter, tak dapat... mama minta izin dari kaunter utk ganti balik guna cara salah la....hehe...

Anak dara sulung mama yang makin lonjong setiap hari.... makin pandai menjawab plak tu.... jagaaaaaaaaaaaaa..




HASLINACHEHAT MENULIS

No comments:

Post a Comment