Saturday, August 29, 2009

CUTI SEKOLAH!!!

Seminggu cuti sekolah.. siapa paling gembira kalau bukan si cantik dan si manja berdua ni... Asyik melekat aja dengan I n babah...Babah pun ambik cuti seminggu juga..Penuh rumah dengan anak-pinak sendiri..


Anak-anak semua terpaksa berusaha memenuhi cuti ini dengan cara mereka sendiri.. Nak pergi makan angin tak boleh sebab ramadhan. Babahnya takut susah nak sembahyang terawih dan bersahur kalau makan angin dalam bulan puasa... Ya lah bukan selalu nak sambut Ramadhan.. Bimbang juga kalau ini yang terakhir..



Aieman suruh babahnya buka khemah depan rumah... Janji berkhemah, depan pintu rumah pun kira ok lah!!



Dah namanya cuti... dah tu tak boleh kemana-mana , kalau nak beli apa-apa pun tak boleh sebab JENERAL besar ada di rumah.. Nak mengecat pun naik malas sebab tak de sapa nak support... So kita tido aja lah sepanjang cuti ni... Yelah gaji jalan..tido pun dapat gaji..




Baby la paling melampau, semua orang kena ikut cakap dia... sejak pandai sebut " nak", "nak" dan" Butak"... semua dia nak.!!! dan semua kena benda yang berbungkus dia suruh buka.. Nasib baik ada kakak dan angah yang boleh tolong melayan.. Kalau tak, tinggal kulit dan tulang aja la I..
















No comments:

Post a Comment