Thursday, August 13, 2009

HASLIZA CHE HAT BERKAHWIN

8.8.2009... Majlis Kenduri kahwin HASLIZA CHE HAT berlansung secara sederhana tapi meriah.. Pasangan pengantin meraikan hari bahagia dengan berposing untuk kenangan di masa depan .. Pastikan lepas besarkan gambar sebesar pintu rumah ya... rugi la habis beribu untuk pelamin kalau tak leh tengok sampai hujung nyawa.


Pasangan pengantin ambil masa melayan jurugambar muda (anak-anak I) merakam gambar kenangan.


Hantaran dari pihak perempuan ,semuanya hijau.. lembu tengok pun ngeri ,tak tahu mana rumput,mana hantaran.




Hantaran dari pihak lelaki dengan tema emas... Yalah orang kelantan kan suka pakai barang kemas... tak caya ,cuba tengok kat Pasar Siti Khatijah.. Dema pakat pakai barang kemas sampai penyamun pun naik pening..Rabun mata nak pilih mangsa.

Anak-anak dara I sempat berposing masa MakSu depa menyalin pakaian.. Ini baju dari butik SHUKRI CHE HAT. Lepas ni kalau ada yang berminat boleh hubungi kita untuk tempahan ..Harga sangat murah.





Inilah tugas I masa kenduri, asyik kena bungkus aja.. bukan untuk orang lain pun.. Untuk adik-beradik gak.. Lain kali kalau datang kenduri dan berhajat untuk bawa balik ..Sila bawa mangkuk tingkat sendiri ya.. SENANG KERJA.






Baiknya bila ada kenduri-kendara ini paling utamanya adalah peluang untuk berjumpa sanak-saudara yang jauh dan dekat.. Boleh juga anak-anak I tahu mana sepupu sepapat mereka.










No comments:

Post a Comment